پژوهشگاه حفاظت خاک و آبخیزداری

2227 بازدید

در همکاری مشترک چندین ساله شرکت نگاه آسمان با پژوهشگاه حفاظت خاک و آبخیزداری که زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی (سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی) فعالیت می نماید به تازگی در یک قرارداد مشترک ضمن مشاوره و نیازسنجی استفاده از فناوری پهپاد، این پژوهشکده به جدیدترین تجهیزات نقشه برداری هوایی مجهز گردید و طبق یک برنامه کامل آموزش، نیروهای سازمانی آن نیز آموزش های لازم در این حوزه را زیر نظر مدرسان آکادمی نگاه آسمان سپری نمودند.

نگاه آسمان به عنوان شرکت مرجع در حوزه استفاده از تکنولوژی و فناوری پهپادمحور به بسیاری از سازمان ها علاقمند در این حوزه خدمات آموزشی، مشاوره ای، تجهیز و ارائه خدمات بلند مدت پس از فروش را ارائه نموده است. از این رو این شرکت دارای تجربه فراوان در این حوزه است.

ماژول PPK دو فرکانسه تئوکیت بهترین و دقیق ترین ماژول کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو

فانتوم ۴ PPK ماژول دو فرکانسه تئوکیت (دقیق ترین و بهترین ماژول PPK مناسب برای کوادکوپترهای فانتوم ۴ پرو و فانتوم ۴ پرو ورژن ۲ (به تازگی این ماژول برای مویک ۲ پرو نیز عرضه شده و شما می توانید آن را بر روی کوادکوپتر مویک ۲ خود نیز نصب نمایید.)

در صورتی که این متن خبر را مطالعه می کنید شما نیز می توانید در بستر استاندارد و اصولی سازمان خود را در حوزه فناوری های پهپاد تجهز نمایید و آموزش های لازم در این حوزه را از سوی شرکت نگاه آسمان ببینید. با ما ارتباط برقرار نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://iranhelicam.com/?p=12371
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
محمد چیتگرها
سوالات خود را از قسمت نظرات همین پست با ما به اشتراک بگذارید.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد پژوهشگاه حفاظت خاک و آبخیزداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.